Darling Harbour
Oopperatalo
Joulua ne aussitkin kovasti odottaa
Ja kaikista kivointa Sydneyssä oli treffata meidän skottikaveri Andreas johon tutustuttiin Byron Baylla.. Treffit sovittiinki Bondi Beachille
Sinne oli tullu muutama muukin.. Alettiin miettiin että, ollaan tutustuttu tällä reissulla neljään mielenterveyshoitajaan Andreas mukaan lukien, tarkottaaks se jotain? :)
Tämän pohdinnan jälkeen, meillä olikin hupsista ykskaks menoliput pulipuli Balille :D Heissulivei siis Australialle toistaiseks kenties...




Ei kommentteja:
Lähetä kommentti