lauantai 7. joulukuuta 2013

Suurkaupungin vilskeessä

Kolmisen tuntia lennettiin Tasmanian meren yli takaisin Australiaan. 'Hetki' saatiin viettää taas Australian rajalla tullijonossa, mutta ongelmitta päästiin takasin maahan. Parin päivän kaupunkiloma Sydenyssä oli mukavaa vaihtelua Uuden-Seelannin maaseudulle. Pakoliset nähtävyydet oli tiätty pakko käydä katsastamassa 
Darling Harbour
Oopperatalo
Joulua ne aussitkin kovasti odottaa

Ja kaikista kivointa Sydneyssä oli treffata meidän skottikaveri Andreas johon tutustuttiin Byron Baylla.. Treffit sovittiinki Bondi Beachille 
Sinne oli tullu muutama muukin.. Alettiin miettiin että, ollaan tutustuttu tällä reissulla neljään mielenterveyshoitajaan Andreas mukaan lukien, tarkottaaks se jotain? :)

Tämän pohdinnan jälkeen, meillä olikin hupsista ykskaks menoliput pulipuli Balille :D Heissulivei siis Australialle toistaiseks kenties...





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti