Arki alkaa tasaantumaan. Joka toinen kerta suojatiellä jo osaa katsoa tuleeko autoja, joka toinen kerta tulee vielä pientä ristiaskelta kun auto tuleekin aivan väärästä suunnasta. Kuka varoittelikaan myrkkykäärmeistä yms, autot ne pahimmaksi uhaksi on noussu!!
Kämppis lähti perjantaina puolilta öin ennen muita yksin pois kaupungista ja jo junassa virkailija oli huolissaan että jonkun täytyisi Juuliaa olla vastassa asemalla. Kun hän poistui junasta, pysäytti poliisit valojen kera ja kyyditsi kotiovelle vaikka matkaa ei juurikaan ole. Hyvää huolta täällä pidetään turisteista!
Kielen kanssa on vielä hakemista. Aussienglanti on välissä niin kummallista että tuntuu kuin olisi oma kielensä kokonaan! Tosin jos suomityttönen selittää aussille erehdyksissä, että isäni metsästää kääpiöitä niin voihan se vika meissäkin olla... ;)
Aussipojat eivät ottaneet meidän pelkoa käärmeistä ja hämähäkeistä ollenkaan toteen, olivat aivan kummissaan kun asumme karhujen kanssa ja pelkäämme jotain pienen pientä käärmettä...
Osuttiin Brisbanen kaupunkifestareiden aikaan tänne ja viime viikonloppuna ihasteltiin valoshowta jokirannassa. Eilen tarjolla oli hornet lentoja ja ilotulitus. Melkein puoli tuntia kestävä ilotulitus oli aivan hämmästyttävän upea, mitä mahtaakaan olla uusivuosi Sydneyssä?
Keskustaan on rakennettu oma biitsi jossa voi käydä pulahtamassa
Valoshow
Nähtävyyksistä ehkä viihdyttävimpänä alla olevat veistokset..
..Suomen Hunksit vois käydä opintomatkalla hakemassa oppia Aussi hunkseilta!



















