Lento yöllä perillä joten eka yö kentällä, hienostihan sitä nukkuu missä vaan :)
Sateinen Auckland ja Skytower
Lauantai-ilta vietettiin kajakoiden merellä, kuultiin taas se lause uimisesta "voitte te sinne mennä mutta siellä on vähän kaikkea".. Siis mitä kaikkea?! Lopulta meille selkeni että Uuden-Seelannin pahin merieläin ei ole hai tai muut myrkylliset eläimet vaan miekkavalaat. Nähtiin kajakkiretkellä myös pikku pinguja uimassa ja rantakivillä köllöttelemässä :)
Kajakoinnin päälle käytiin testaamassa hot water beachin tunnelma, pari muutakin oli tullu lämmittelemään
Osalla oli jopa lapiot mukana joilla kaivaa kunnon kuoppa johon maan uumenista nousee tulikuumaa vettä ja siinä saa sitten pötkötellä kuumassa omassa altaassa :)
Sitten oli vuorossa Raglan.. Ja sauna!!
Seuraavana iltana tutustuttiin maorien kulttuuriin:
Pojat teki hienon tanssin meille ;)
40 hengen siskonpeti temppelin lattialla
Seuraavana päivänä käytiin puskakävelyllä luolilla:
Seuraavaksi siirryttiin maaseudun rauhaan, kuvan kaunis Lake Aniwhenua. Jos joku reissaa täällä päin niin tää paikka sai ystävällisyydellään, siisteydellään ja kauniudellaan täydet pisteet:
Sitten vuorossa Whakahoro, Uuden-Seelannin sisäisin paikka,,myös yksi meidän lemppareista:

Sitten reissattiinkin tulivuorta valtaamaan. N.20km ja 1886m korkeuteen hämmästelemään aktiivista tulivuorta. Marin tuli ihan muistot touko/syystaaperruksesta työporukan kanssa mieleen kun luistelee valuvaa hiekkaa pitkin alas tulivuorenrinteellä ja kaatuilee, touko/syystaaperruksen lisähaasteena oli enää se pimeys lisänä ;)






























Oi, varmasti upea reissu. Meidän perheen pojat niin haaveilee, jos lähdettäis "käväsemään" joko täältä tai Suomesta noissa maisemissa. Tulin just etsimään vinkkejä teidän reissun perusteella :) Terkut Kaliforniasta <3
VastaaPoistaOo, kannattaa ehdottomasti mennä käymään! Lassi varmasti tykästyis hobittikylän elokuvastudio tunnelmaan ikihyviks :) ottakaa sit ainakin osaks aikaa auto vuokralle, kätevä kulkea ja me voidaan suositella jotain majoituspaikkoja missä oltiin.. laita viestiä jos pitkällekin pääset suunnitelmissa niin katotaan jos meiltä löytyis hyvää infoa ja vinkkejä :) -M-
Poista